.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساعات فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مراکز و پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی برای اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

به گزارش شمال نیوز،اسماعیل پوریانی اظهار کرد: مراکز و پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی برای اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

وی با اشاره به آمادگی مراکز انتقال خون مازندران طی این ایام برای اهدای خون، گفت: مرکز انتقال خون ساری در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت تا 13 ظهر فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه تیم سیار انتقال خون ساری شب تاسوعا در خیابان 18 دی و شب عاشورا در خیابان جمهوری فعال است، بیان کرد: تیم سیار انتقال خون ساری از ساعت 20 تا 24 روزهای تاسوعا و عاشورا به‌ترتیب در روستای اسرم و سورک از ساعت هشت تا 13 آماده خدمت‌رسانی به مردم نوع‌دوست استان است.

وی اظهار کرد: تیم سیار انتقال خون آمل در روز تاسوعا از ساعت 13 تا23 شب در تکیه آمل و روز عاشورا از ساعت هفت تا 14 بعد در امام‌زاده ابراهیم مستقر است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه پایگاه آمل نیز در روز عاشورا از ساعت 7:30 تا 14 فعال است، افزود: پایگاه انتقال خون بابل روز تاسوعا و عاشورا از هشت تا 18 آماده خدمات‌رسانی به داوطلبان اهدای خون است.

پوریانی یاداور شد: پایگاه بهشهر صبح تاسوعا از ساعت هشت تا ۱۳ فعال و کانتینر قائم‌شهر روز عاشورا هشت تا 12 ظهر و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب عاشورا فعال خواهد بود.

وی درباره فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در غرب استان، خاطرنشان کرد: پایگاه چالوس شب تاسوعا از ساعت 20 تا 24، روز تاسوعا از ساعت هشت تا 13 و شب عاشورا از ساعت 20 تا 24 اماده پذیرش اهداکنندگان خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران اضافه کرد: پایگاه تنکابن نیز شب عاشورا از ساعت هشت تا ۲۴ و روز عاشورا از هشت تا 13 ظهر و پایگاه رامسر نیز در روز عاشورا از ساعت هشت تا 13 ظهر آماده دریافت خون از داوطلبان است.

پوریانی با تشکر از مردم همیشه در صحنه و ایثارگر مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیاز بیماران به خون سالم، نیازی همیشگی و مستمر است لازم است اهداکنندگان خون در طول سال به‌صورت مستمر در مراکز انتقال خون استان برای اهدای خون و فرآورده‌های آن حضور یابند و بیماران را حمایت کنند.

وی گفت: باتوجه به حضور همیشگی و مستمر مردم و همچنین تعطیلات تابستانی مشکلی در خون‌رسانی به بیماران نداشتیم و کمبودی نداریم که لازم است این حضور همیشگی و دائمی باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.